- Pristatymo į siuntų taškus kaina nuo 2.59€. Siuntimas kurjeriu nuo 5.69€. Pristatymas vykdomas į pirkėjo pasirinktą siuntų tašką visoje Lietuvoje.
1.1. Visas prekes pristato „Venipak“ arba „DPD” tarnyba Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu adresu.
1.2. Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui prekes per 1-3 darbo dienas. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas. IŠPERKAMUOJU SIUNTIMU PREKĖS NESIUNČIAMOS.
1.3. Prekių atsiėmimas vietoje tik darbo dienomis Ventos g. 23A MAŽEIKIUOSE ir Laisvės g.2A PLUNGĖJE. Pateikus užsakymą atsiėmimui vietoje iki 11 valandos, bus paruoštas atsiėmimui tą pačią dieną. Pateikus užsakymą po 11 valandos, atsiėmimas bus galimas sekančią darbo dieną. Apie paruoštą užsakymą atsiėmimui vietoje informuojame SMS žinute. Užsakymo neatsiėmus per 3 darbo dienas – atšaukiamas.
1.4. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija. - Prekių ir/ar pinigų grąžinimas ir keitimas
2.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; daugiau informacijos VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje https://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punkte.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
2.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 7.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturioliką) kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, pranešant apie tai raštu pardavėjui. Elektroninio laiško temoje būtina nurodyti „Prekių grąžinimas“ ir savo užsakymo numerį, pvz.: Prekių grąžinimas 1234. Užsakymo numeris pateikiamas su užsakymu susijusiuose el. laiškuose.
2.3. Pinigai į banko sąskaitą grąžinami ne vėliau kaip per 14 darbo dienų, šis terminas skaičiuojamas nuo prekių atgavimo į sandėlį dienos.
2.4. Nekokybiškų prekių grąžinimas ir/ar keitimas yra nemokamas. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo lėšomis.Prekės turi būti nenaudotos,su etiketėmis,nepraplėštomis pakuotėmis. Grąžintų prekių būklė patikrinama, jei grąžinamos prekės yra kokybiškos iš grąžinamos sumos išskaičiuojamas standartinis prekių vežimo Lietuvoje mokęstis (2.99€).
2.5. Pirkėjas įsipareigoja tinkamai ir saugiai supakuoti transportuojamas prekes. Už žalą patirtą transportuojant netinkamai supakuotas grąžinamas prekes Laimigas Vaikutis atsakomybės neprisiima. - Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų: 3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
3.2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
3.3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos Apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
3.4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
3.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 7.3. punkte nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
3.6. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis. 3.7. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui per 14 darbo dienų grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
3.8. Laimingas Vaikutis vienašališkai turi teisę iš klientui grąžinamos sumos išskaičiuoti suteiktą papildomos nuolaidos sumą, jei klientas pasinaudojo papildoma pasiūlymo nuolaida ir vėliau atšaukė (grąžino) bent vieną kokybišką prekę iš pasiūlymo, kuriam buvo pritaikyta nuolaida.
3.9.Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, Laimingas Vaikutis įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis”, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
3.10. Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.
3.11. Higienos prekės yra nekeičiamos. - Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė
4.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
4.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Laimingas Vaikutis el. parduotuve.
4.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Laimingas Vaikutis el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungęs prie šios el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laikomo Pirkėju.
4.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.